On stranger tides


Har nyss kollat på Pirates of the caribbean: On stranger tides. Sett den innan och den är rätt bra. Lite tacos och choklad med havssalt på det och du har en perfekt chillfredag. Imorgon ska jag dammsuga halva huset, "städa" mitt rum och eventuellt dra på second hand-tur. Sedan får jag se vad helgen bjussar på... Ja, så får det bli. Puss.
Om allt och inget | |
#1 - - Elin:

Vacker!

#2 - - Sara:

Vilket sammanträffande! Jag kollade också på Pirates of the Carebbean just den tiden haha. Jag tycker också att den är bra. Alla som jag känner som har sett den tycker att den är sämre än dom andra filmerna, men det går ju liksom inte att jämföra dem eftersom den här har ju en helt annan story.. Håller du inte med mig? :D



Gillar den blogg starkt!

#3 - - •ANGELiCA;BARWiCH•:

fiin!

#4 - - R:

Hej där din fina lilla sak, kom hit så får du en puss!

Upp