Sjukling

Har varit dålig sedan i söndags kväll. I måndags hade jag hela 38,7 graders feber, jag som aldrig har mer än 37 annars. Öroninflammation, typ, och svinont i hals och huvud. Nej, det här har inte varit min vecka hittills. Intervjun blev heller aldrig av. Imorgon lagar jag ett hål i tanden, usch. Har inga höga förväntningar på resten av veckan, vill bara att den ska ta slut.
 
Nyheter angående Nya Zeeland! Lyfter från Landvetter den 12:e januari, eftermiddag. Mellanlandar först på Heathrow i London och därefter i Sydney i Australien innan jag slutligen är framme i Auckland den 14:e januari. Spännande! På hemvägen mellanlandar jag i Melbourne, Autralien och Heathrow igen. Bara tio veckor kvar...
Jag hoppas att den första måltiden med in värdfamilj kommer att vara ungefär så här:
 
Au Pair - Nya Zeeland, Om allt och inget | |
Upp