Måndag

Inget nytt på Au Pair-fronten än. Har börjat skriva packlista och fått reda på lite vad som gäller om man blir sjuk, försäkring osv.
 
Jag går fortfarande och dras med den där nedrans förkylningen. Nu har jag varken feber, ont i halsen eller öronen längre men hostar femtielva gånger i minuten. Jag är så hes att min röst ibland försvinner, men som tur är har det börjat försvinna. I förrgår kunde jag knappt prata.
 
Vädret vi har nu är inte ett dugg inspirerande och liksom släcker den lilla gnista jag har. Allt känns bara tråkigt. Jag har ett fantastiskt äventyr framför mig men det känns inte som att det kommer att ske på riktigt och de där små pirren av nervositet har jag inte känt av på ett tag. Hoppa att det vänder snart. Vill ju gärna vara sådär härligt nervös som jag var efter intervjun med familjen. Nåja, jag får väl försöka vända på det själv.
 
Idag saknar jag London.
 
 
 
 
Upp