En liten uppdate

Det är helt sjukt att ni fortfarande kikar in här varje dag fastän jag är så otroligt dålig på att uppdatera! God jul i efterskott!

Inte mycket händer, förutom att jag är jättenöjd med mina klappar, tacktack alla! Idag åkte jag, far och bror till Göteborg för att se Sherlock Holmes-filmen på bio. Jag körde dit och det var tänkt att vi skulle stanna vid en parkering innan vi kom fram till Gbg men vi ändrade oss så jag fick köra in i själva staden. Det gick förvånansvärt bra med tanke på att det var typ 2-3 månader sedan jag körde sist. Måste verkligen ta tag i körkortet nu.

Imorgon åker jag till Halmstad för en sak, ni ska få veta om en vecka eller två, hihi.
Om allt och inget | |
#1 - - Diana:

så nu har jag skickat en inbjudan till dig :)

#2 - - Jenny - tankar, foton & musik:

tycker din header är jättecool :D

#3 - - josefine:

jag tror jag vet, jag tror jag vet :D:D

Upp