Snö


Foto av mig.

Visst är det fint och så, men jag ser hellre gräs än snö på marken just nu.
Om allt och inget | |
#1 - - Ebba:

Jag är också trött på snön nu! Det fortsätter snöa också vilket är störande :P Fin bild :)

#2 - - Anonym:

Så fin bild

#3 - - pablosfoto:

RIktigt fint foto!

#4 - - Hanna - Mode, smycken och min vardag:

Fin bild! Här har snön töat bort och det är vår i luften. Så härligt!

#5 - - Amanda:

Fin blogg tjejen :)

#6 - - Linda Sjölund (foto):

spännande bild! :)

#7 - - Maria en Norrlandsblogg:

Är rätt så less på snö jag med..

#8 - - frida nyburg:

Håller med dig men nu är nästan all snö borta äntligen:)



är det fortfarande mycket snö hos dig?



kramFrida

#9 - - L I N D A S S P H O T O:

Jätte fin bild! :D

#10 - - Anonym:

bloggving byte? min blogg är http://mosansliv.blogg.se/

#11 - - linnea:

älskar headern! :D

#12 - - Louise:

Igår vaknade jag och såg den mest underbara syn jag sett på länge - gröna gräsmattor och bara lite lite snö i skuggorna!

#13 - - SaraRebecca:

Fin bild!:)

#14 - - LARA JOHANSSON - photos&texts:

Riktigt fint fotat!

#15 - - Jenny:

åh gud vilken vacker bild! :) nu har "våren" kommit dit jag bor, ingen snö, 8 grader & lite sol emellanåt :)



Du tar väldigt fina bilder, lust att vara med i min fototävling? :) klicka i så fall här nedan. kram! :D



http://jennysfoto.webblogg.se/2012/february/sugen-pa-en-fototavling.html

#16 - - maja - FOTO - fotogeniquee:

Åh, otroligt vacker bild.

Vi har officiellt vår i Skåne nu, vårtemperaturer över en vecka och ingen snö på marken, och det är väldigt skönt faktiskt, så jag förstår att du längtar. Men det är ett väldigt, väldigt vackert foto :)

#17 - - Sara:

Jag håller helt med dig! Visste är det ju vackert när allt är täckt med snö, men jag har så tröttnat på det och skulle typ kunna vad som helst känns det som för att få våren att börja!:P

#18 - - amanda:

hos mig har snön smällt! det kom sent och mycket men försvann ganska snabbt ändå. Bilden är grym! :D

#19 - - Amanda Englund:

Vilken härlig bild! :)

#20 - - Maria:

håller med. värmen kommer mer och mer. nu får snön ta och resa bort!

#21 - - Maria [Fotoblogg]:

Vackert.

#22 - - Hanna:

Jättefin bild trots att man är trött på snön nu :)

#23 - - Sessan:

vacker bild. Ja nu när solen börjar titta fram & det är + grader vill man ha vår & kunna klä sig tunnare.

#24 - - Molly♥:

Åh så fin bild!

#25 - - Lollo:

Håller helt med dig! (:

Fast vi har knappt någon snö alls kvar nu ;)

#26 - - Jasmine:

Väldigt fin bild!

Lyckligtvis har våren kommit nu, så här lagom i slutet av februari. I alla fall på Västkusten. :)

Kram

#27 - - Ellen:

Vacker bild!

Planer för helgen? :)

#28 - - My Andersson [anderssonmy.blogg.se] ♥:

galet fin bild!

#29 - - Jenny:

Super fin blogg

#30 - - YEEY SCORE!:

gu så fint foto vad har du för kamera<3

#31 - - Sara - Mamma till Nova:

Hoppas din dag blir mysig. :D Är ju fredag! :D

#32 - - Hanna Håkansson [ Foto ]:

riktigt snygg bild! :)

#33 - - Ylvis:

När är bilden tagen för där jag bor så finns det ingen snö kvar alls, solen har varit framme och smält bort allt i en vecka nu! C:

#34 - - Elin ♥:

Shit vad fin bild, LOVE, ♥

Den var ju hur fin som helst,

(kika gärna in hos mig, btw)

#35 - - alice:

riktigt fin blogg! :)

#36 - - Linda Cathrine:

Jag kan inte mer än att hålla med dig, som tur är smälter det ganska bra här :) Ha det bra!

#37 - - SARAS FOTON&TECKNiNGAR:

Gud så fin bild! Och jättemysig o härlig blogg:)

#38 - - Alexandra Lundberg:

Otroligt fint foto! :)

#39 - - L I N N (www.linnslifeee.blogg.se):

Fin bild :)

#40 - - E L L I K A:

Gud vilken snygg bild! :)

#41 - - Johanna ♡:

underbar bild !!

#42 - - Anonym:

#43 - - Johanna:

Galet fin bild!

#44 - - nathalie.:

jag håller med dig.

& vilken fin header du har!

kramar.

#45 - - ester:

Vilken vacker bild!

#46 - - Bella ♫♪:

Jättefin bild!

#47 - - Emilia Persson:

Jätte fin bild!

#48 - - Therese:

Sorry för att skicka något utan kommentar (tryckte på fel knapp).

Jättefin bild:)

Fin blogg:)

Själv skulle man gärna vilja ha lite snö på backen, hos mig är det barmark, snön har längst stannat på marken i 1 - 2 dagar.

#49 - - Sara:

Fin bild :)

#50 - - TECKNING & FOTO:

Här kommer lite tips...



Vill du ha lite nytt i garderoben? Kika in i min bloppis. Allt från oanvänt till knappt använda kläder/accessoarer. Ingenting kostar mer än 100 kr!!



TÄVLINGSSUGEN? Lottar ut valfri halsring i min blogg!

#51 - - Martin Tindberg:

Jätte bra bild, men snön har redan smält hos mig :)

#52 - - Julia Nilsson:

Enkel och jätte fin bild! :)

#53 - - Amanda - lifestyle,foton,outfits,tips& mycket mer! :):

håller med dig också, gräset skulle få komma fram nu! :D

#54 - - Moa:

Gud,vad fin bild. Håller med dig om att snön ska bort nu:)

#55 - - sara:

sjukt vacker bild!

#56 - - sara:

jättefiin bild !! :))

#57 - - Jennifer:

Älskar bilden :)

#58 - - viki:

Håller med dig!!

Här har snön smält lite, det är bra iallafall :)

#59 - - Elin:

Åh, vilken jättefin bild :)

Och jag håller med - vår och sommar NU tack... haha!

#60 - - Amanda -fotograf&webbdesigner-:

Satan vilken fin bild!! :)

#61 - - Wilma:

Jättefin bild!

#62 - - ElinStrååt:

Wow, snyggt foto!

#63 - - Joséphine:

Fin blogg!

#64 - - Sanna:

Vilket vackert foto! :D

#65 - - Ida:

Jag ser också hellre gräs, fotar så mycket mer då! :)

Fin bild!

#66 - - DAVID:

jag håller med, men mycket snygg bild! :)

#67 - - ELIASPHOTO:

mycket fin bild :)

#68 - - Carina:

Vilket jättefint foto!

#69 - - challan som sket i den finaste brallan utav dem alla:

svinfin bild.

#70 - - Therese:

Fin blogg, kika gärna in min och kommentera gärna, kram !

#71 - - ELLENJ:

åh vilket fint foto!

#72 - - REBEL.BLOGG.SE:

I ♥ FOTO

#73 - - Annie:

Jättevacker bild. Men jag håller med dig, längtar efter vår nu!

#74 - - Maria & Kristina:

Åh så fint foto! :)

#75 - - Jessica:

Instämmer! Gräs, blommor och tom insekter längtas efter nu...

#76 - - Linnea :):

kom ner till skåne, ingen snö så långt ögat kan nå! :)

#77 - - jessica:

gillar din bild på din header!

#78 - - Hanna - livsbejakande hemmahäxa:

Gud va vackert kort!!

#79 - - Bonnie:

Jag med!

#80 - - madeleine:

grymt fin bild :)

#81 - - Jessica "Pixel" Persson:

fin vinter bild :)

#82 - - Michelle:

Due int ensam D:



o sjukt vacker bild varee

#83 - - juliaandersson:

I Karlstad lyser solen och gjort i några dagar nu, och man ser knappt snö någonstans!

Känns verkligen som våren är på g !:D



Fin bild!

#84 - - Lova:

Håller med dig! Vill ha sommar! :P Jätte fin bild btw :D

#85 - - Olivia I foto, webbdesign I:

Fint med snö!

#86 - - SSANNAALICIA:

Superfin Bild iaf :D

#87 - - felicia-:

vad fint!

stendiggar din header, hur gör du så du får rund bild?

kram

#88 - - Maria:

Åh du tar jättefina bilder, finns verkligen en känsla i allt! Vad fotar du med? Hur får du inspiration? :D

#89 - - lina:

gud vad finbild :)

#90 - - Foto av Julia Billing:

Mysigt bild! :)

#91 - - Sabina:

Vill ha vår! :D

+ fin bild! :)

#92 - - öberg:

herregud vilken vacker bild?!?! hur har du fått den så skarp? :D

#93 - - Hanna:

Jag är också trött på snön, men nu håller den i alla fall på att smälta bort :)

#94 - - maja.:

oj vilket fint foto!

#95 - - EMELIE - live the fkn life:

åh vad snygg blogg, älskar din header!!!

#96 - - ALEKSANDRO:

Fin bild, men jag hatar snö och vinter.....

#97 - - Tuva ♥:

Huur har du fått till den bilden så bra!?

#98 - - Ida:

skit vacker bild :)

#99 - - Victoria:

fin bild ! :)

#100 - - Towe:

åh, så vacker bild!

#101 - - Zoe:

Underbar bild!

#102 - - rebecca:

vilken underbar bild.

#103 - - Linnéa:

vilken fin bild!

#104 - - Anonym:

Fint! Men jag håller med dig! Vår sitter inte fel! :)

#105 - - E L L A S Ö D E R W A L L ♥:

Jättefin och goo blogg!



Allt bra?



Var gärna med och tävla om att vinna TVÅ smycken på min blogg! Klicka på denna länk för att delta: http://ponnybruden.se/2012/february/tavling-vinn-tva-smycken.html#comment



Kram, Ella

#106 - - nellie & clara:

sjukt fin bild!

#107 - - Sofia:

Jättefin & cool header!

#108 - - Designomodebloggaren r Viktoria!:

Så fin blogg du har! :) Titta gärna på min! :)

#109 - - Tezzilicious - Bloggen om Foto & Skönhet:

vilken vacker bild måste jag bara säga. Det är verkligen magiskt men jag håller med. Snö är inte nödvändigt! ^^,

#110 - - Palle:

Vi har ingen snö kvar alls nu :3 Det blåser jävligt, men det är inte kallt :D Ibland är blekinge bra!

#111 - - Ida:

Himla fint! Men snö är ju finare att se på bild än att faktiskt bo mitt bland den... sommar nu tack :)

#112 - - Ida ^^:

VAAAAA ? :O Jag älskar när det är vinter och snö, jag skulle vilje ha det hela året om! Haha ;D

#113 - - WILMA:

Jättefin bild!

#114 - - Julia (Fotoblogg):

Asfin bild :) vill inte heller ha någon vinter kvar, fast vårat har faktiskt tinat bort nu.. men kallt är det fortfarande!

#115 - - Mli:

Superfin bild!

Va avis jag blir på alla som skriver att de knappt har någon snö, hos oss är det hur mycket snö som helst. Inga vårkänslor här inte. Nog för att det är mysigt med snö men jag är redo för sommar nu :)

#116 - - Anonym:

jaaa, det är jätte vackert. men nu vill vi ha vår och kanske sommar till och med :)



jätte fin bild!

Upp